Prague City Tourism

Prague City Tourism, zdroj: PIS

Prague City Tourism

(Pražská informační služba) je moderní marketingová organizace hlavního města Prahy, jejímž posláním je péče o rozvoj domácího i zahraničního cestovního ruchu v české metropoli.

Tradičními úkoly organizace jsou poskytování profesionálních informací o nabídce cestovního ruchu v Praze, zprostředkování relevantních služeb stávajícím i potenciálním návštěvníkům hlavního města, organizace vzdělávacích cyklů o historii a současnosti města pro odbornou i laickou veřejnost či zajištění provozu historického objektu Staroměstská radnice. PCT je příspěvková organizace hlavního města Prahy, která byla jako Pražská informační služba založena 1. 1.

Prague City Tourism

(Pražská informační služba) je moderní marketingová organizace hlavního města Prahy, jejímž posláním je péče o rozvoj domácího i zahraničního cestovního ruchu v české metropoli.

Tradičními úkoly organizace jsou poskytování profesionálních informací o nabídce cestovního ruchu v Praze, zprostředkování relevantních služeb stávajícím i potenciálním návštěvníkům hlavního města, organizace vzdělávacích cyklů o historii a současnosti města pro odbornou i laickou veřejnost či zajištění provozu historického objektu Staroměstská radnice. PCT je příspěvková organizace hlavního města Prahy, která byla jako Pražská informační služba založena 1. 1. 1958 jako samostatné kulturně-informační a vzdělávací zařízení pro podporu cestovního ruchu v Praze. Od ledna 2015 organizace používá výhradně marketingovou značku Prague City Tourism.

Stěžejní činností je propagace a marketing Prahy pro rozvoj domácího a zahraničního cestovního ruchu jak v rámci České republiky, tak i mezinárodně. V uplynulých dvou letech prošla PCT přerodem v marketingovou organizaci. Opustila koncept zaměřený na encyklopedickou znalost metropole a namísto toho se stala aktivním manažerem cestovního ruchu a moderní servisní organizací.


Prague City Tourism, Služby a tipy Praha